هنر ادبیات

یافته های نوین ادبی وآموزش زبان فارسی

هنر ادبیات

یافته های نوین ادبی وآموزش زبان فارسی

عارفانه ها وعاشقانه ها

فرستنده :

عارفی گمنام

                            

     روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی؟!

                         

گریه هایم بی صداست

عشق من بی انتهاست

رد پای اشک هایم را بگیر

تابدانی خانه عاشق کجاست

                                       **********

زندگی چون گل سرخی است

پر از خار،پر از برگ،پر از عطر لطیف

یادمان باشد اگر گل چینیم

خار و عطر و گلبرگ، هر سه همسایه دیوار به دیوار هم اند

زندگی چشمۀ آبی است و ما رهگذریم

بنشین بر لب آب، عطش تشنگی ات را بنشان

وصفایی بده سیمایت را

و اگر فرصت بود

کفش ها را بکن و آب بزن پایت را

غیر از این چیزی نیست

زندگی...

آینه ای شفاف است

تو اگر زشت و یا زیبایی

تو اگر شاد اگر غمگینی

هر چه هستی تو در آینه همان می بینی

شادیت را در یاب

         چون گل عشق بتاب

          تا در آینه ی هستی، گل هستی باشی

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا قانع چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

بگذار شیطنت عشق چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید هر چند ان جا جز رنج و پریشانی نباشد اما کوری را به خاطر ارامش تحمل کن.

aMIN L0assive چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://l0velyb0y.royablog.com/

سلام

وب لاگ تون خیلی قشنگه و موضوعات جالبی هم داره.

خوشحال می شم از وب من هم دیدن کنید و نظر بدین

تشکر

سرگیجه ها چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ http://namak.wordpress.com

سلام
زیاد از وبلاگ شما خونده بودم
اما این یکی یه جورایی به اون ته ته های دلم رسوخ کرد و اونجاها ریشه دووند
خدا خیرتون بده
همین!

محمدرضا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

نوشته های وبلاک شما خیلی عالیه .
ولی بعضی نوشته ها دلم رو سوزوند . میدونی چرا؟
چرا بمونه واسه بعد.

عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد